Thursday, January 5, 2012

juz be ur self....

"try to be some one that she want..but it also makes myself feel far away from her" - frenz

quote ni aku ambek kat kwn aku
yes! die lelaki...

lelaki...

kenape nak jd org lain???
JUZ B UR SELF!

memang susah nak percaye yg tu diri ko
tp ko kene terima 
sbb sume org berbeza
xde seorng pon yg sempurna...

mcm aku.....
true! kebenaran tu pahit...
penipuan itu indah, cantik...

tp ko sedar x ape yg ko dah buat???
ko dah menipu...
menipu diri ko...
menipu org yg ko bakal syg...

syg tu berkaitan dengan hati...
hati tau memilih hati yg padan...
hati dapat merasa keserasian...

bukannyer berubah sbb die nak ko jd mcm 2...
klu die mntk ko jd cm artis cm ne???
mampu??
hahaha...

maaf ini pandangan aku

bagi aku bagus untuk seseorng mencari kesempurnaan
tp biarlah kene pada jlnnya
kalau blh ke jalan yang diredhai-NYA

biarlah berubah kerana hati,jiwa dan raga ko yg mahukan
bukan kehendak sesiapa
dan biarlah ianya menuju ke jalan-NYA
bukan sebaliknya

jika ko melakukan dengan kerelaan ko
Insyaallah ianya perubahan yg kekal

tp

jika ko lakukannya demi seseorg
jika seseorg itu pergi bagaimana dengan langkah seterusnya???
adakah ko mampu menjalaninya???

knape aku ckp begini????
sbb seseorng itu seperti dahan tempat ko bergantung
dlm situasi ini
seseorng itu bagai penunjuk jalan ko, GPS ko
sekiranya GPS ko rosak??? how???

again, maaf ini pandangan aku 

tp jika ko mempunyai hati yg kuat...
Insyaallah ko mampu mengharunginya
walaupun pahit


#cintaakandatangbilatibamasenyakawan

No comments:

Post a Comment