Friday, October 26, 2012

ceritaku

dah lame aku biarkan blog ni bersawang..

alhamdulillah aku dah start bekerja...
on 1st Oct hari 2... ^_^

on 21st Oct, tahniah untuk ibu bapa aku sbb aku dah BERGARDUASI! ^_^
tahniah diri sendiri gak..
terima kasih IBU dan AYAH...
jasa mu x terbalas oleh anak mu ini...

perh! xleh bla 26 Oct adk angah aku dapat iPad...
nak iPad.....
alang dapat nikon d5000
nak jugak!
=(

alhamdulillah, first paymeny gaji aku dah dpt... ^_^


target keje aku:

-ambek lesen moto n kereta
-laptop baru
-kumpul untuk bayar duit yuran master
-insyaallah nak ambek moto sebijik! nnt senang aku kat ukm...


**kwn baik sebaik nya aku yg sentiasa membantu aku kat ukm dah xde, die bnyk ajar aku untuk berdiri atas kaki sendiri- TERIMA KASIH SYAZA HANI BINTI JAMALUDIN =')  


harapan: hope perjalanan aku tok ambek master dpermudahkan... jgn la ko beri kesusahan kepada hambamu ini ya Allah... permudahkan urusan hambamu ya Allah.





No comments:

Post a Comment